    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: doręczenie nakazu zapłaty
    Date: Thu, 16 Oct 2008 20:36:28 +0200

    > Z innych adresów o których należy powiadomić US to "gdzie będzie Pan
    > trzymał dokumentację podatkową". Nie wiem co rozumiesz przez "biuro",

    aaaa, w biurze podatkowym, ktore bedzie dla mnie prowadzic dokumentacje ;)

    > miejce na trzymanie gąbek, miejsce na przyjmowanie reklamacji czy
    > miejsce w którym leżą książki podatkowe - ale mogą to być różne
    > miejsca, byle OSIĄGALNE. Jak ktoś nie wpuści urzędników US na kontrolę
    > szczując psem, to trzeba mieć argument, że "ktoś" za to odpowie,
    > a nie dałoby się tego zrobić jakbyś prowadząc DG nie miał "tytułu
    > prawnego": "ja tu biedny nic nie mogę, nielegalnie i bezumownie
    > zajmuję kąt w mieszkaniu, nie miałem wpływu na to że was nie wpuścili" :P

    w mojej ocenie kazdy powinien moc udostepnic adres pod ktorym jest
    osiagalny. Mozliwosc powinna byc osobna dla spraw sadowych, urzedowych oraz
    klienckich (reklamacje, zamowienia itp.)

    Wtedy kazdy urzedas moglby sprawdzic (pip miejsce pracy, oblugi klienta, US
    dokumentacje, pozew moznaby wyslac tylko na adres do doreczen dla sadow) z
    zastrzezeniem ze podajacy adres ponosi wszelka odpowiedzialnosc za podanie
    blednego adresu badz niedostepnosc pod tym adresem.

    Icek