    From: Piotr VaGla Waglowski <v...@v...dousuniecia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: domena tusk.pl
    Date: Wed, 27 Apr 2005 15:59:35 +0200

    kor napisal/a w dniu 2005-04-27 15:12:
    > Zaplac. U mnie bezplatnych obiadzikow nie zjesz. Przepisujesz oczywiste
    > bzdury z gazet za kazdym razem, ze zastanawia, jak mozna uzyskac dyplom
    > bedac tak durnym.

    A wiec to cie tak boli - ze robie przeglad prasy z podaniem zrodel i
    linkow ("przepisuje oczywiste bzdury z gazet"), by kazdy mogl sam ocenic
    co jest w oryginale (wszak nawet jesli przepisze z bledem - mozna
    zobaczyc co bylo w zrodle)... a juz myslalem, ze ta plomienna,
    personalna agresja bierze sie z innych powodow :)

    Wiec jest tak w mojej opinii - jesli uwazasz mnie za debila, kretyna,
    durnia, glupca czy co tam jeszcze w tym jadzie udalo Ci sie wylac z
    siebie - nie czytaj tego co pisze. Nie bedzie ci sie podnosilo
    cisnienie. Zwlaszcza, ze naprawde nie ma takiego obowiazku, by czytac
    to, co ja sobie tam gdzies pisze, czy komentuje, cytuje, czy
    "przepisuje". Po co masz sie denerwowac?

    Ale przeciez kazdy rozsadny czlowiek wie, ze nie musi czytac bzdur czy
    innych durnot... Wiec czy istotnie ta agresja bieze sie stad? A moze
    jest jakis inny powod tej generalnej frustracji? Moze sie to da leczyc?
    Na pewno i w Reston sa od tego specjalisci. Nie moja sprawa.

    W tym kontekscie - pozdrawiam. Jesli Ci ulzy - nie zaluj sobie w
    reposcie. Wylej to z siebie :) Tupnij - jesli tylko uznasz, ze poczujesz
    sie od tego lepiej.

    v.

    --
    Prawo w sieci. Zarys regulacji internetu
    http://helion.pl/ksiazki/prasie.htm