    From: petrol <o...@w...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: domena tusk.pl
    Date: Sun, 24 Apr 2005 13:46:50 GMT

    Arek wrote:
    > Dnia 2005-04-24 14:59, petrol rzecze:

    > Złośliwie to znaczy w celu szantażu, odsprzedania lub właśnie
    > prowadzenia serwisu dotyczącego znanej osoby o tym nazwisku.

    Czyli jezeli gostek bedzie wychwalal Tuska pod niebiosa, ale bez jego
    wiedzy i zezwolenia, to bedzie to zlosliwe. Hmm.

    > Tak nie powiedziałem.

    > Oczywiście. Wyraźnie napisałem, że do szczegółów treści strony się nie
    > odnoszę.

    > Od zawsze. Bycie publiczną osobą nie pozbawia tych ludzi należnych innym
    > praw.

    Pozbawia, pozbawia. Prawo do ochrony imienia na rowni z osobami
    prywatnymi, tak na poczatek.

    > To znaczy, że organy rejestrujące domeny - tak w Polsce jak i USA - po
    > prostu odbierają takie domeny ich pierwotnym właścicielom.

    Widziesz NASK nie ma zadnej legitymacji prawnej do prowadzenia
    dzialanosci domen, a juz napewno rozstrzygania. Masz slabe pojecie do
    rejestracji USA skoro porownujesz. Jezeli zamiescisz te sama strone tusk
    na serwerze w USA to Tusk bedzi mogl... (wpisz co chcesz).

    Jezeli sie jest politykiem to trzeba myslec wprzod. Bush bezskutecznie
    probowal przejac

    http://www.gwbush.com/press/

    A co powiesz o stronie "zbyt glupi zeby byc prezydentem kropka com"/
    http://toostupidtobepresident.com/

    Nie mozna zrobic takiej strony o Tusku?

    > Nie tylko NASK tak postępuje. Obecnie takimi konflitami zajmuje się sąd
    > arbitrażowy i jego werdykt jest akceptowany przez wszystkich.

    Nie przez ze mnie.Ten "sad arbitrazowy" to prywatna banda oszustow. Ich
    wyroki sa niewazne. Jeszcz nikt nie zrobil im dobrego lania. A warto.

    > Wątpię by gościu utrzymał domenę gdyby Tusk złożył w takim sądzie
    > wniosek o jej odebranie.
    >
    > pozdrawiam
    > Arek

    A dlatego ze nie jest to sad a prywatna organizacja. W sadzie raczej by
    wygral.