    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: domena internetowa o podobnej nazwie
    Date: Fri, 19 Nov 2004 01:15:01 +0100

    Wojtek wrote:

    > Czy z prawnego punktu widzenia mogę mu coś zarzucić, czy tylko pluć sobie w
    > brodę, że sam wcześniej owego komputrexa nie zarejestrowałem?

    Na upartego pewnie można próbować paragrafów na nieuczciwą konkurencję,
    ale boję się, że trzeba by do tego niezłego prawnika, który mógłby Cię
    wynieść drożej, niż odkupienie owej domeny od Stefan SA

    Wykupić podobne domeny niby można, ale sporo tego będzie - jeszcze
    dochodzą com.pl, net.pl, waw.pl (albo inne lokalne), nie wspominając o
    adresach z inną końcówką niż 'pl'. Jeszcze można by myśleć o 'computrex'...