    From: Wieslaw Lubas <v...@m...put.poznan.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dofinansowanie unijne
    Date: Wed, 22 Dec 2004 12:31:48 +0100

    daxad7 wrote:

    > Zlozylem wniosek o dofinansowanie unijne i zostalo mi ono przyznane, mam
    > teraz 1200zł do wydania do konca roku szkolnego. Oprocz tego ze moga mi
    > zwrocic za obiady w stolowce czy bilet miesieczny jest troche szokujaca
    > sprawa ubran. Moge mianowice kupic np buty sportowe ale na fakturze musi byc
    > napisane "buty gimnastyczne" jesli tak nie bedzie pisac to mi nic nie
    > zwroca. Podobnie ma sie sprawa z bluzami spodniami skarpetkami itp. I tu
    > jest problem bo otoz na zadne buty czy normalna bluze zaden ze sprzedajacych
> [...]

    Ja sie podlaczam do pytania. Istne jaja z tymi stypendami, bo np. w
    jednym z technikow torunskich, na bilety miesieczne kazali stypendystom
    przyniesc "rachunki imienne". Ale MZK post-factum odmawia wystawienia,
    nawet po okazaniu paragonu. Dyrekcji nie wzruszal fakt, ze na znaczku na
    bilet miesieczny jest trwale (dlugopisem) naniesiony numer biletu
    miesiecznego. Druga rzecz - z tymi butami - jak wyzej. Nie dosc ze
    gimnastyczne, a takiej pozycji nie ma wiekszosc sprzedawcow obuwia w
    programach do wystawiania faktur, to jeszcze jest limit ilosciowy - 1
    para w roku szkolnym. Ale po interwencjach w lokalnych mediach, dyrekcja
    zaczela troche mieknac w swoim stanowisku. Pytanie - taka uznaniowosc
    jest dopuszczalna, czy rzeczy mozliwe do zrefundowania sa scisle okreslone?

    WL