    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: docenił nadzwyczajną kastę
    Date: Mon, 22 Jul 2019 12:56:25 +0200

    dyskusyjnych:17x7q7tljxohi$.1x60a94fncxxb.dlg@40tude
    .net...
    Dnia Fri, 19 Jul 2019 19:33:56 +0200, J.F. napisał(a):

    >Klan Macierese podpadł Prezesowi Wszystkich Prezesów, bo za bardzo
    >brykał,

    I za to do izolatki ?

    Ja pytalem o to zagrozenie ze strony wiezniow, podpadka Prezesowi to
    chyba dobra rekomendacja by byla :-)

    >dlatego Rodzina Ziobrano zapudłowała ostrzegawczo nieszczęsnego
    >pomocnika
    >aptekarza. Gdyby nie przesadzał, mógłby dalej spokojnie doić ile
    >wlezie,
    >ale widocznie - jak mawia rosyjski suweren - "kradł powyżej rangi",
    >no i
    >nie było wyjścia. Antek Policmajster wprawdzie nie znalazł z łóżku
    >głowy
    >konia, ale zrozumiał przekaz, bo jakoś go mniej w szeroko rozumianej
    >przestrzeni publicznej.

    Dostal jedynke w Piotrkowie.
    I wszystko wskazuje na to, ze podkomisja smolenska bedzie dalej
    szukala ...

    >Przy okazji można podziwiać niezwykła przemianę duchową tego
    >młodzieńca,
    >który nagle pokochał RPO, a i wyroki ferowane przez nadzwyczajną
    >kastę
    >podobają mu sie bardziej od ustalanych na Nowogrodzkiej.

    Akurat on chyba wczesniej nie narzekal ani an RPO, ani na kaste ...

    J.