  • Data: 2006-03-09 16:19:10
    Temat: Re: dobre :)
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Skorupski" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:dupfk9$98f$4@atlantis.news.tpi.pl...

    > Znam. A przeczytałeś cały mój post? Nie odmawiam temu człowiekowi prawa do
    > dochodzenia odszkodowania. Przeczytawszy jednak opis materiału dowodowego
    > i będąc świadomym uczuć matki, jestem w stanie całkowicie usprawiedliwić
    > jej działanie.

    ale my nie rozmawiamy tu o usprawiedliwianiu dzialania matki, tylko o
    bronieniu sie czlowieka, ktory narazie jest NIEWINNY i ma prawo do obrony
    wlasnego wizerunku.

    > Zdaję sobie również sprawę, że jest niewielkie prawdopodobieństwo jego
    > niewinności i znam zasadę jej domniemania. Chodzi o ocenę moralną tego co
    > zrobiła matka. Będąc na jej miejscu zapewne postąpiłbym podobnie, a i moja
    > opinia o tym człowieku jest podobna.

    No i mozesz miec opinie jaka chcesz, ja o tobie moge tez miec podobna opinie
    ale to nie upowaznia mnie do publiczego wyzywania kogos.

    > Zupełnie inna sytuacja byłaby w przypadku procesu poszlakowego, gdy byłyby
    > znaczące wątpliwości co do winy.

    Czy jakikolwiek proces sie rozpoczal?

    Jacek