  • Data: 2005-01-26 19:16:50
    Temat: Re: do praktyków sąd grodzki
    Od: kesser <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 26 Jan 2005 19:25:59 +0100, Slawek napisał(a):

    > A kto tą sprawę skierował do Sądu Grodzkiego ? Czy ma to jakiś
    > związek z wykroczeniem ? Do tej pory myślałem, że takie sprawy
    > zakładane są z powództwa cywilnego.
    >
    > Może jakieś szczegóły
    >
    > Pozdrawiam Sławek
    Sprawę skierował prawnik z racji wysokości pozwu poszło do Grodzkiego.
    Sprawa standard wypłacili zaniżoną kwotę x za szkodę którą uznano
    za 100% etc. pisałem o tym jakieś dwa miesiące temu. Pozew jest na
    różnicę wartości pojazdu, kwotą za jaką sprzedano wrak i kwotą
    wypłaconą (cyrka 3000 pln). Zobaczymy, chciałem wiedzieć czy na tych
    sprawach pojawia się ktoś z ubezpieczalni i próbuje coś wywalczyć,
    czy raczej standardem jest sprawa zaoczna i w miarę szybko finalizowana.
    Czytałem gdzieś w gazecie ubezpieczeniowej, że obecnie TU robią tak,
    zaniżają kwoty wypłat i kosztorysów ale tak aby kwota ewentualnego
    pozwu była niska. Jak pisał autor artykułu chodziło o to, że adwokaci
    nie chcieli brać takich spraw, dużo roboty mały zysk i poszkodowani z
    podobnych powodów nie chcieli zakładać tych spraw. Jednak teraz się to
    zmienia.