  • Data: 2002-11-30 18:12:34
    Temat: Re: do antyspamerów
    Od: "B.RItterman" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tatko1971" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3de89dcb@news.vogel.pl...
    > Witam,
    >
    > tak sobie czytam watki dotyczące polspamu i mam swoje zdanie, którego nie
    > będę wypowiadał by nie rozpętać wielkiej dyskusji.
    >
    > Mam pytanie do osób które tępią spam.
    >
    > Posiadam newsleeter, czy taki sposób weryfikacji zadawala antyspamerów czy
    > też grozi mi zgłoszeniem przez nich do polspamu.

    Jezeli o mnie chodzi to uwazam,ze wazne co tam wysylasz a nie jak zbierasz
    adresy . Tzn oczywiscie teraz bedzie wymagana wczesnijsza zgoda ale to co
    piszesz to moim zdnim wystarczy . Natomiast wazne co wysylasz, jak bedziesz
    nawet maial 10 potwierdzen , newslleter mial byc o znaczkach pocztowych a
    przslesz mi oferte super lasek z wski pod złotorują ( nie mam osobiscie nic
    do tej miejscowosci) to bedzie spam
    Pozdrowko
    TG