    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dlugosc zycia
    Date: Thu, 23 May 2024 22:21:54 +0200

    W dniu 23.05.2024 o 21:04, J.F pisze:

    > I to nie są "problemy zdrowotne" ? :-)

    Nie - taka uroda mojego EKG:P Zresztą mówiłem że tak mam, ale uparli się
    żeby sprawdzić a głupio z karetki spierdalać;)

    > No chyba, ze takiego prawdziwego, to jednak na cito, pieprzyc maseczki
    > i testy ...

    Mam nadzieję, choć pamiętając co działo się za lokdałnow nie podzielam
    twojego optymizmu... Tym bardziej że sprawa wyszło jakieś 10 lat temu i
    zanim zdecydowali że jednak zawału nie mam to spędziłem na sorze 14
    godzin (ale trzeba uczciwie przyznać że po stronie czerwonej i jakieś
    tam badania w tym zakresie robili więc po kilku godzinach byli już
    raczej przekonani że to nie to).

    > No własnie - a jak przechodziłes EKG wczesniej?

    Normalnie;) Jak już wiedziałem i ktoś pytał to mówiłem że tak mam. Jak
    nie pytał to nie mówiłem:P Teraz mam w łotsapie zapisane kilka zdjęć EKG
    z datami żeby się wytłumaczyć że tak mam od conajmniej 10 lat i nawet z
    tego powodu robili mi dość zaawansowaną diagnostykę.

    > Hm, chyba wielu zawałowców jest nieleczonych?

    No ale jak wychodzi w obrazie zawał to należy jednak jakieś kroki
    poczynić - zaczynając chyba od tego czy przypadkiem nie jestem leczony w
    tym kierunku a nie olać i dpuścić do pracy. Ale to zwykły lekarz
    oglądał, choć jak już wiem czego szuać to ja bym znalazł zawałowca po
    samym EKG, więc lekarz medycyny pracy też powinien skoro zleca badanie
    żeby dla pewności sprawdzić czy ok:P

    > Ale w sensie, że potraktowali cię solidnie, czy że mogli zaszkodzić?

    Gdybym rzeczywiście miał zawał to ujmę tak że mogliby nie pomóc tym
    czekaniem w maseczce.

    > Ja tam nie wiem co to za strefa, ale ...

    Ta gdzie jak uznają że jest problem to cię zabierają za zanknięte drzwi
    których pilnuje ochroniarz żeby tam nik nie właził i utrzymują przy
    życiu zanim na odział zabiorą.

    > musiałby ktos pilnować tych
    > wychodzących. A wyjsc tam pewnie więcej ..

    https://www.youtube.com/watch?v=yLmKtqDfIhE

    Ale to są drzwi wejściowo wyjściowe;)

    > Raczej im nie płacą, jeśli nie było wskazań, ani odpowiednio groźnego
    > schorzenia.

    No więc czemu nie mają ulotki z planem szpitala jak tam trafić i nie
    mówią - panie - pan się tu nie kwalifikuje i będzie pan czekał do
    usranej (nomenomen) śmierci - niech się pan uda tam, to pana zrobią od
    ręki do kilku godzin, a tu pana obejrzy po ośmiu godzinach lekarz i
    wywali za drzwi?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!