    From: maHo <m...@p...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [długie] umowa via e-mail - PORADA
    Date: Sun, 12 Jun 2005 15:56:05 +0200

    news.dialog.net.pl wrote:
    [ciach]

    > Chciałbym byście mi doradzili co mam zrobić? Kto ma rację w tym sporze?

    Wg. mnie to zależy co rozumieliście pod pojęciem "projekt" w tym emailu
    w którym umawiacie się na warunki współpracy. Jeżeli jako projekt
    rozumieliście całe dzieło, wtedy wg. mnie on ma rację. Jeżeli jako
    projekt rozumieliście zarys przyszłego programu, np. jego projekt
    graficzy, to rozumiem że został on zaakceptowany, i wtedy (chyba) nie
    musisz zwracać zaliczki.

    Gorzej, jeżeli pod pojęciem "projekt" mieliście obaj co innego na myśli.

    pozdrav

    maHo