  • Data: 2005-10-20 09:11:27
    Temat: Re: [długie] Przedłużenie umowy Neostrada
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I teraz pytanie: czy mogę jakoś uniknąć płacenie wyższego abonamentu za 1
    > miesiąc (jak za umowę na czas nieokreślony), przecież to nie ja zawaliłem,
    > tylko babsztyle w Telepunkcie (choś nie mam na to jednoznacznego dowodu
    > (potwierdzonej kopii).

    Bardzo latwo. Wyraz swoja wole nieprzedluzania umowy w momencie zmiany jej
    warunkow. Zaznacz, ze oznacza to nie rozwiazanie umowy z zachowaniem okresu
    wypowiedzenia, tylko wole niekontynuowania umowy z przyczyny zmiany warunkow
    przez Operatora (koniec promocji). Nastepnie w pismie zaznacz wole
    podlaczenia neostrady o konkretnej opcji ze skorzystaniem z okreslonej
    promocji. :-) Co prawda... nie wiem, czy nie trzeba bylo jednak na 30 dni
    wczesniej... Teraz moze bedziesz musial czekac na ponowne podlaczenie.

    Pozdrawiam,

    Tiger