  • Data: 2007-01-11 10:12:23
    Temat: Re: [długie] Czy prawo lokalne może uchylać ustawę ?
    Od: "AdamW" <A...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dostales warunki techniczne na budowa przylacza wiec znajdz tania firme
    ktora ci to w miare tanio zrobi. Gdyby na rynku byla konkurencja to by
    zrobila to jakas miejscowa spolka wodociagowa ale tak nie jest. Kiedys w
    TPSA tez trzeba bylo placic za przylacze, dzisiaj juz nie trzeba. Niestety
    wszystko kosztuje, geodezja, projekt techniczny, wykonanie, inwentaryzacja.
    A jezeli chodzi o studnie to nie wiem, ale wiem ze kazde zblizenie sie i
    przekroczenie dowolnego cieku wodnego (nawet malutkiego i suchego) wymaga
    pozwolen i operatow wodno-prawnych, tym bardziej postawienie studni.

    pozdr