  • Data: 2008-11-04 21:44:55
    Temat: Re: długi, nieruchomośc itp (długie)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mowso pisze:
    > wiadomości news:geqesk$q73$3@news.onet.pl...

    > uh... no to niezaciekawie się robi :( to może jakieś porady jak się
    > przed czymś takim obronic i co zrobic żeby nagle nie sprzedawac domu w
    > którym się mieszka, żeby spłacic długi nie do końca normalnego teścia ??

    Każda próba pokrzywdzenia wierzycieli będzie bardziej lub mniej
    niezgodna z prawem. Nie traktuj tego domu jak swojego, nie dziel skóry
    na niedźwiedziu. Najpierw teść musi się rozliczyć ze swoich zobowiązań,
    a potem może je sobie rozdawać.

    > Jutro idziemy do banku dowiedziec się czy kredyt który zaciągnoł jest
    > wogóle ubezpieczony na wypadek jego śmierci :((( bo jak nie to ciężko
    > będzie. Wogóle się dziwimy jak można kredyt w takiej wysokości dac
    > osobie po 60-ce bez żyrantów, zabezpieczeń i z jego historią kredytową w
    > innych bankach. Jakoś zaczyna mi się to powoli kojarzyc z lichwą ;]

    Widocznie nieruchomość była dobrym zabezpieczeniem.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz