  • Data: 2002-09-11 10:04:31
    Temat: Re: dlugi
    Od: "AndY" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co w tym takiego dziwnego?

    > Możesz odrzucić spadek lub przyjąć go z dobrodziejstwem inwentarza -
    > odpowiadasz wtedy tylko do wartości spadku. Jeśli przyjmiesz spadek
    > wprost (np. nie składając odpowiedniego oświadczenia) - długi są Twoje.

    Moze kolega sie nie jasno wyslawia :) ale ja go rozumiem ...

    Chodzi nie o spadek i inne tego typu tylko taki motyw ze np. pewnego dnia
    puka do mnie komornik i mowi mi ze moja mam wziela kredyt na 10 000 000 zl i
    teraz nie moze go splacic wiec przyszedl zabrac mi telewizor (mimo ze nie
    poreczalem kredytu itp)

    O taka odpowiedzialnosc chodzi w tym poscie chyba ...

    AndY