eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodług , firma Ultima i oferta niewypłacalności : czy podpisywać ? › Re: dług , firma Ultima i oferta niewypłacalności : czy podpisywać ?
    From: Mieczysław <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dług , firma Ultima i oferta niewypłacalności : czy podpisywać ?
    Date: Fri, 25 Mar 2005 19:20:27 +0100
    Sender: m...@o...pl@ns2.citysat.com.pl

    Dnia Fri, 25 Mar 2005 18:56:24 +0100, kompad napisał(a):

    > Witam , mam problem z firmą Ultima z Wrocławia ( z siedzibą w
    > Luxemburgu) , która to nabyła pewien dług wobec TPSA .
    <ciach>

    Niech zgadnę - pisma te przyszły pocztą zwykłą - nie jako polecone.

    Generalnie wyrzucić do kosza jeśli przyszły zwykłym listem.
    Poza tym skoro podsuwają do podpisu oświadczenie o uznaniu długu - to chyba
    dług ten jest już przedawniony więc nic nie podpisuj, nie dzwon do nich.

    Zaczniesz jakieś działania jak otrzymasz jakieś pismo listem poleconym lub
    za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

    Radzę poczytać archiwum grupy - temat firm windykacyjnych pojawia się
    przeciętnie kilka razy w tygodniu. Znajdziesz tam wiele ciekawych
    komentarzy.

    --
    Mieczysław
    ----