  • Data: 2004-09-30 14:33:26
    Temat: Re: dlaczego radcy prawni tak bardzo wierzą w słowo pisane??
    Od: "Mecenas" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości
    news:cjh1a8$5dv$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "adamb" <z...@w...abkom.tk> napisał w
    wiadomości

    > To chyba chodzi o dlugosc i "fachowosc" takiego pisma. Jakos bowiem trzeba
    > zrobic wrazenie, ze sie jest wartym kasy, ktora sie zarabia. :-)
    >
    > marekz

    Zgłoś się do mnie to umowa będzie tylko na 2 strony.

    Wszystko zależy od konieczności i mozliwości zabezpieczenia interesów strony
    zlecającej napisanie umowy.
    Jak bedziesz w potrzebie to umowa będzie pisana pod Twoje potrzeby i
    mozliwości bo to będzie Twój interes.

    Czy nie mam racji??

    Pozdrawiam
    Michał