  • Data: 2014-01-06 20:57:20
    Temat: Re: dlaczego policja ulgowo traktuje bandytów?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to chyba wrócą dwie sprawy:
    > - tego, że wg artykułu powiedzieli, że można ścigać cywilnopranie
    > - tego, że nie powiedzieli, że *IM* można zgłosić zawiadomienie :)ę. Piła
    > jest po stronie pokrzywdzonego :-)

    Tu już dawno stwierdziłem, że jeżeli tak było, to policjanci popełnili
    błąd. Dopisałem odpowiednie pouczenie do tego artykułu podlinkowanego i nic
    więcej już zrobić nie mog

    > Zgadza się.
    > Czyli pokrzywdzony dostaje wersję "może pan złożyć zeznanie do
    > protokołu,
    > najlepiej jedzie pan z nami na komendę".
    > Tak jakoś?

    Dokładnie. Może jechać z policjantami, może jechać sam, może policjant z
    tzw. grupy operacyjnej przyjechać na miejsce. Jak są jakieś ślady na
    miejscu (monitoring), to raczej policjant przyjedzie na miejsce. Piszę o
    naszych standardach. Warszawa może mieć jakieś osobne pomysły na życie, bo
    podobno mają braki kadrowe. Podobno tam z włamaniem się kilka dni czeka na
    grupę. Ale to raczej plotki, niż wiedza, więc nie chcę mieszać.