  • Data: 2008-02-22 08:39:11
    Temat: Re: dlaczego nie może być normalnie?
    Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Masz super pomysł.
    Kierując się Twoim fantastycznym pomysłem wysłałem już pare tygodni temu posłowi
    Waldemarowi P. (temu od półmiliardowych
    umorzeń kolesiom) uwagi, dlaczego w W-wie zakładając działalnośc gosp. trzeba jeździć
    od Annasza do Kajfasza przez parę
    tygodni i wysłuchiwac, co jeden urzędnik przy jedenj ulicy mysli o drugim urzędniku
    przy drugiej ulicy.
    Zgadnij, ile czasu czekam na jakiekolwiek zainteresowanie i odpowiedź?
    Możesz pomylić się o cztery lata.

    BTW studiowalismy razem z jednym z dyrektorów od dzisiejszego posła Palikota.
    Ulubionym powiedzeniem mojego kolegi było "wysyłam do koszalina".
    Kosz na smieci był najwazniejszą przegródką na podobną korespondencję u Palikota -
    taka była kultura firmy, więc nie
    miej co do tego pajaca złudzeń.
    JaC

    -----

    > Wydaje mi się, że wysyłanie swoich problemów, uwag itd do takiego Palikota, czy
    innego osła powinno być standardem,
    zwłaszcza, że nie jest to bardzo absorbujące w dobie internetu i wielu biur
    poselskich odbierających maile.