  • Data: 2008-02-27 08:43:05
    Temat: Re: delegacja a kierowca tira
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 27 Feb 2008 08:59:23 +0100, pio napisał(a):

    > Niestety nie doczekałem si opowiedzi wiec udałęm się do US.
    > I dla potomnych powiem tylko że w przypadku gdy istotą prowadzenia
    > działalności są ciągłe wyjazdy to właścicielowi nie przysługuje delegacja.
    > Pani w US zucała jakimiś ustawami lecz tego to już nie zapamiętałem :)

    Chwali ci się, że piszesz - będzie dla googla.

    Ja tematu takich delegacji nieb miałem powodu zgłębiać. Wiem tylko, że
    temat ten pojawia się dość często w artykułach w "Rzeczypospolitej" przy
    okazji kolejnych oficjalnych interpretacji Urzędów Skarbowych/ministrów
    oraz wyroków sądów. Zdaje się, że nie wszystkie zwłaszcza te ostatnie są
    niekorzystne dla podatników. W twoim US powiedzieli ci oczywiście tylko to
    co wygodniejsze dla nich. Więc radzę ci poszukać takich
    wyroków/interpretacji albo nawet może być warto zapłacić dobremu doradcy
    podatkowemu, który zrobi to za ciebie.