  • Data: 2003-02-20 17:32:44
    Temat: Re: definicja drogi gminnej
    Od: Klasyk <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 19 Feb 2003 23:03:38 +0100, "MCH" <m...@o...pl> wrote:

    >sytuacja wygląda tak, że urząd gminy odmawia wrysowania
    >drogi do tworzonego planu zagospodarowania przestrzennego
    >i uzasadnia to m.in. tym że droga gminna nie może byc ślepa.

    To dobre. Mieszkam na drodze dojazdowej do posesji,
    której zarządcą jest prezydent miasta. Jest to ulica ślepa!
    Rozumiem (tj. "m.in."), że są też inne uzasadnienia.

    >Przeglądałem ustawę o droga publicznych, ale nie znalazłem tam
    >niczego na ten temat. Może istnieją jakieś szczegółowe przepisy
    >odnośnie projektowania dróg, kóre o tym mówią?

    Nie jestem pewien. Wydaje mi sie, że fakt czy będzie to ulica
    ślepa czy nie zależy od uznania organu samorządowego.
    Decyzja powinna wskazywać przepisy na podstawie której
    wydano decyzję. Skoro twierdzą wprost, że droga gminna nie
    może być ulicą ślepą, powinnien to wskazywać ktoryś z
    przepisów, które przywołują.

    Czy minęło już 14 dni od dnia doręczenia decyzji?

    Jeśli nie, proponuję natychmiast napisać odwołanie
    i zawieść je do urzędu gminy. Oddać za potwierdzeniem
    odbioru na kopii. Takie odwołanie muszą przesłać wraz
    z aktami sprawy do organu wyższego stopnia.

    imie nazwisko, miejscowość, data
    adres

    Samorządowe Kolegium Odwoławcze Województwa (...)/
    Wojewoda [ na decyzji powinno pisać, do kogo służy odwołanie,
    jeśli nic nie ma to pomiń to zdanie ] poprzez Prezydenta miasta (...)
    / Burmistrza (...) / Wójta gminy (...)

    ODWOŁANIE
    od decyzji nr (...), z dnia (...), w sprawie (...), doręczonej dnia
    (...) [ zwłaszcza dzień doręczenia jest ważny, bo od niego
    zależy, czy odwołanie będzie rozpatrywane, znaczy się
    czy nie przekroczono 14 dni ]

    (Podać stan faktyczny uzasadniający odwołanie.
    Odwoładnie nie wymaga szczegółowego uzasadnienia!!!,
    wystarczy, że strona jest niezadowolona z decyzji.)

    (podpis)

    [ewentualnie] Załączniki:
    ???
    ???