    From: "Adik" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dane osobowe - problemik
    Date: Fri, 31 Oct 2003 20:55:04 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@host-81-190-37-213.szczecin.mm.pl

    > To przecież nie możliwe, abym ja mógł otrzymać dane osobowe od jakiegoś
    > biura/firmy ich Klienta bo chce pozwać ich do sądu. Czy to nie odbywa
    > sięprzypadkiem dopiero poprzez adwokata i prokuraturę (która to dopiero
    > skłąda wniosek o udostępnienie danych?)

    Nie jestem pewien ale według mnie udostępnienie danych osobowych swojego
    klienta (a takim był użytkownik forum - korzystał z usługi) może być
    wykonane tylko i wylącznie na wniosek sądu lub prokuratury. Od razu mówię,
    że znając życie prokuratura oleje całą sprawę twierdząc iż była to znikoma
    szkodliwość społeczna. Pozostaje powództwo cywilne...

    Pozdrawiam
    Adrian