    From: n...@g...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dane osobowe donosiciela
    Date: 18 Dec 2006 08:27:16 -0800

    Czyli mogłbym napisac na Ciebie dowolnej tresci donos a Ty nie mialbys
    mozliwosci dowiedziec sie kto Ciebie obsmarował? To na jakiej
    podstawie dochodzilbys np zadoscuczynienia na drodze cywilnej skoro nie
    moga udostepnic dokumentu na podstawie ktorego zostales oskarzony? czy
    ochrona danych osobowych ktora sie tu zaslaniaja ma cokolwiek do
    rzeczy?