  • Data: 2006-08-19 09:07:06
    Temat: Re: dane osobowe - bank - wypowiedzenie umowy
    Od: Adam <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 19 Aug 2006 10:49:03 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Użytkownik "Adam" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Dane osobowe na pewno mają prawo wykorzystywać. Mają je nawet obowiązek
    > przechowywać bodaj przez 5 lat. Co do naliczenia opłaty za prowadzenie rachunku,
    > to trzeba by było się odwołać do ich regulaminu. Jeśli jest tam napisane, że
    > naliczają opłatę "z góry", to mają prawo ją naliczyć. Mój niepokój jednak budzi
    > fakt, że robią to teraz. Na moją znajomość rzeczy nie zamknięto Twojego
    > rachunku. Ja bym to na Twoim miejscu ustalił.

    Dzięki za wyjaśnienie kwestii przechowywania danych. Rozumiem, że mają
    obowiązek je przechowywać ale czy mogę w takim razie zabronić im używania
    ich w celach marketingowych ?

    Przejrzałem regulamin - jeśli chodzi o terminy to jest tam tylko coś
    takiego: "Za wyjątkiem opłat za prowadzenie rachunku inwestycyjnego oraz
    przechowywanie papierów wartościowych, opłaty za czynności wymienione w
    Taryfie, Klient jest zobowiązany uiścić przed wykonaniem tych czynności
    przez KBCSP, w przeciwnym razie KBCSP może odmówić wykonania dyspozycji
    Klienta."

    Co ciekawsze taryfa opłat - przynajmniej na www mówi o "Kwartalnej opłacie
    za prowadzenie rachunku" - 10 zł . Wygląda na to, że jednak nie zamknęli
    tego rachunku czyli nie wykonali mojej dyspozycji. Chyba jednak się tam
    przejdę...

    Adam