  • Data: 2008-04-19 21:15:00
    Temat: Re: dane osobowe ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 19 Apr 2008, Marek wrote:

    > Będzie nową jednostką, która zacznie od zera=sprzedaż dla tych samych
    > klientów, a operacja ma być dla tych klientów na tyle "bezbolesna",

    Ja się nie pytam jak "ma być", tylko czy przejmuje zobowiązania :)
    JEŚLI dla przykładu "stary klient" zgłosi się z reklamacją gwarancyjną,
    opartą o rękojmię lub o cokolwiek innego, to do kogo się zgłosi?

    > będą zawierać nowych umów. W starej firmie zostają nal/zobow. na dzień
    > podziału firmy.

    Ale z tego, ze firma rozliczy stare zobowiązania, nie znaczy że nie
    mogą niejako "przekształcić się" jakieś stare zobowiązania (np.
    gwarancyjne) w nowe (np. konieczność wymiany sprzętu lub poprawienia
    usługi)!

    pzdr, Gotfryd