    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dane na stronach www
    Date: Tue, 22 Apr 2003 09:30:23 +0200

    piotr na pl.soc.prawo se coś napisał(a), a ja teraz odpowiadam:

    > Witam.
    >
    > Od razu tak po świętach lece z pytaniem.
    > Prowadzę z grupą przyjaciół serwisik internetowy.
    > Chcielibyśmy umieścić w nim dane (nazwa,adres,nt. tel.) klubów, pub'ów,
    > dyskotek, działających na terenie naszego miasta. Czy aby w/w dane
    > zamieścić musimy mieć zgodę ich właścicieli, czy takie dane można podawać
    > bez zgody ?

    Możesz podawać bez zgody. Dane podmiotów gospodarczych nie podpadają pod
    ochronę. Choć dla uniknięcia wątpliwości, nie podawaj najlepiej nazwisk
    właścicieli, choć jeśli to DG z nazwiskiem w nazwie, to teretycznie możesz,
    ale po co się wychylać? Natomiast jak napiszesz Bar Stokrotka; Kwiatowa 12,
    otwarty od 10 do 11 to nie ma probolemu.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/