  • Data: 2005-01-17 09:53:00
    Temat: Re: czytelny podpis
    Od: AdamS <a...@b...webpark.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > prawdę.Ktoś w banku go oszukał.A dalczego tak twierdzę a no dlatego ,że 3
    > lub 4 lata temu załatwiałem w banku pewną sprawę finansową ,i sprawa ta
    > trochę była podobna do tej bo również chodziło o dawanie pewnych zleceń
    > przez dłuższy czas ale każdorazowo.Przy podpisywaniu umowy i pierwszego
    > zlecenia doszło między mną a panią do różnicy zdań na temat podpisu.Pani
    > wymagała czytelnego podpisu a ja powiedziałem ,że nigdy niczego ani żadnego

    Nie wiem jak jest w innnych bankach ale w moim wszystkie dokumenty
    muszą być podpisane zgodnie ze wzrorem podpisu, który złożyłem w w
    chwili zakładania konta. Mało tego, podczas składania podpisu jestem
    każdorazowo informowany aby był to podpis zgodny ze wzorem.
    Ale żeby nie słodzić o tym banku to wady też ma :)

    --
    Pozdrawiam AdamS