  • Data: 2004-10-10 23:21:31
    Temat: Re: czyja odpowiedzialność?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <ckc4lo$7bl$7@inews.gazeta.pl>, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    > wiadomości news:o8t9kc.1he.ln@ziutka.router...
    > Nie wiem czy Cię dobrze rozumiem, i aż się boję, że tak. Sugerujesz, że
    > kamera przy bramce ma wykryć, któremu samochodowi brakuje kawałka bębna
    > hamulcowego? Kamery - jeśli nawet są, bo nie jestem pewien - to raczej mają
    > za zadanie rejestrować przyjeżdżające samochody od góry. By kierującego
    > utrwalić, numer rejestracyjny. Ale nie podwozie. Przecież bębna nie
    > zobaczysz z góry. Trzeba zajrzeć pod samochód.

    Bębny nie są uniwersalne dla każdego typu samochodu. W najlepszym wypadku
    konkretny bęben jest używany w paru typach pojazdów. Często tylko do
    jednego. Ustalasz do którego. Z zapisu kamer wychwytujesz właśnie te
    samochody. Odczytujesz tablice rejestracyjne. Odszukujesz właścicieli.
    Potem sprawdzasz który ostatnio wymieniał (lub któremu brakuje),
    ewentualnie korelujesz informacje o kierowcach z zakupami takich bębnów w
    sklepach. Jakaś szansa jest, że dojdziesz do tego właściwego.

    --
    Marcin