  • Data: 2007-09-30 21:06:41
    Temat: Re: czyja jest treśc w serwisach web 2.0?
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 30 Sep 2007 21:22:30 +0200, Piotr Dembiński
    napisał(a):

    > W każdym razie można przyjąć scenariusz, w którym każdy z użytkowników
    > serwisu web 2.0 zawiera z właścicielem serwisu umowę o przeniesienie
    > autorskich praw majątkowych.

    Wiesz co, udzielałem się na kilku takich serwisach i nie przypominam
    sobie, abym zawarł taką umowę z właścicielem serwisu.
    Przypominam bowiem, że na gruncie naszego prawa *wymagałaby ona formy
    pisemnej pod rygorem nieważności*. Przyjąć zatem scenariusz, że warunkiem
    wpisania czegoś w serwisie jest podpisanie kawałka papieru i wysłanie
    tego papieru do serwisanta - możliwe, ale chyba jeszcze nie w naszej
    rzeczywistości.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/