  • Data: 2011-05-22 17:25:33
    Temat: Re: czy zameldowanie uprawnia do zamieszkiwania ?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-05-22, Arkady <p...@o...eu> wrote:

    [...]

    > Niesatety tak jest jesli o tym nie wiesz to chyba oderwany od

    Podaj podstawę prawną proszę.

    > rzeczywistosci jestes i to bardzo mocno.

    Przerabiałem temat zameldowania i najmu w praktyce, w ciągu ostatnich
    kilku lat. Śmiem więc twierdzić, że moje pojęcie w temacie jest realne,
    a nie "a Marcin powiedział, że jego tata powiedział".

    Zdanie, że na podstawie samego zameldowania nic nie osiągniesz,
    podtrzymuję.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl