eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy wystarczy pozew o ustalenie prawa własności ?? POMOCY sprawa skomplikowanaRe: czy wystarczy pozew o ustalenie prawa własności ?? POMOCY sprawa skomplikowana
  • Data: 2006-11-27 07:09:57
    Temat: Re: czy wystarczy pozew o ustalenie prawa własności ?? POMOCY sprawa skomplikowana
    Od: "LILITH" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wątkotwórca może wytoczyć albo powództwo windykacyjne albo o wydanie przedmiotów
    spadkowych.

    > Szmul Szmulewicz

    Napisałam do sądu pismo w sprawie wydania przedmiotów z udziałem
    komornika niestety zostało one odczytane jako skarga na komornika (a
    nie jego udział w odzyskaniu mienia) i musiałam pisać wyjaśnienie,
    napisałam i czekam już 3 miesiące pewnie nie wiedzą jak to ugryźć
    bo nie podałam żadnego przepisu :( .

    Jeśli chodzi o podział spadku chciałyśmy z siostrą poczekać do
    rozwiązania sprawy z konkubiną bo jeśli coś uda jej się
    wykombinować (już jest fałszywa umowa) to trzeba będzie znowu
    męczyć się z podziałem :(( .

    Może jeszcze da się coś innego wymyślić w mojej sytuacji?? Bo ten
    podział nie bardzo, chyba że będzie zrzeczenie na jedną a
    rzeczywisty podział nastąpi później :) .Tylko czy to coś
    ułatwi??????

    Asia