eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy wystarczy pozew o ustalenie prawa własności ?? POMOCY sprawa skomplikowana › Re: czy wystarczy pozew o ustalenie prawa własności ?? POMOCY sprawa skompl
  • Data: 2006-11-27 15:32:12
    Temat: Re: czy wystarczy pozew o ustalenie prawa własności ?? POMOCY sprawa skompl
    Od: "LILITH" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 2. pozew o wydanie przedmiotów należących do spadku - skład spadku
    > udowadniasz protokołem ze spisu inwentarza. W tym przypadku kwestia komu
    > przysługuje prawa własności nie ma żadnego znaczenia.
    >
    > Nie masz interesu prawnego w wytoczeniu powództwa o ustalenie, więc takie
    > żądanie jest z góry skazane na porażkę.
    >
    > Szmul Szmulewicz

    Dzięki za podpowiedź :) . Tylko czy to wystarczy hmmmm... jak nie to
    będe dalej walczyć :D. Poczekamy zobaczymy .

    A może założyć dwie sprawy??. Jeśli jedna nic nie da to
    przynajmniej nie będe tak długo musiała czekać na termin??

    Jeśli ktoś ma jeszcze inne sugestie to chętnie się z nimi zapoznam
    . :D

    Asia