eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy wystarczy pozew o ustalenie prawa własności ?? POMOCY sprawa skomplikowana › Re: czy wystarczy pozew o ustalenie prawa własności ?? POMOCY sprawa skompl
    From: "LILITH" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy wystarczy pozew o ustalenie prawa własności ?? POMOCY sprawa
    skompl
    Date: 27 Nov 2006 05:50:06 -0800

    > Wystąpić trzeba nie o ustalenie, lecz o wywadnie rzeczy.
    >
    > --
    > @ Johnson

    Takie pismo leży od 3 miesięcy w sądzie (i nie wiem kiedy sprawa
    ruszy bo jeszcze nie ma terminu) ale obawiam się że jesli nawet sąd
    wyda takie postanowienie to oni zaczną się zasłaniać tą fałszywą
    umową kupna sprzedaży i wtedy kolejna sprawa żeby ustalić kto jest
    faktycznie właścicielem. Dlatego chciałam uprzedzić ten ruch i
    wytrącić im argument umowy z ręki (ekspertyza grafologa).

    Tylko nie wiem jak to wszystko teraz sklecić w jedną całość i jaki
    nadać tytuł pisma no i jakiś konkretny przepis ????? Żeby się nie
    okazało że źle sformuowane pismo i sprawa oddalona :(((.