  • Data: 2011-04-01 16:50:56
    Temat: Re: czy wspolnota mieszkaniowa może...
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MZ" <"mcold0[wyt] in news:in3t3i$muh$1@news.onet.pl
    > Licznik na ilość śmieci, licznik na używanie windy ? Część rzeczy nadal
    > jest rozliczana od osoby albo od metra. Wątkotwórca jakiś czas temu na
    > tej grupie uparcie kombinował jak mieszkać w kilka osób a płacić za
    > jedną i najwyraźniej jednak wspólnota postanowiła go rozliczyć. Jakoś
    > specjalnie się nie dziwię.

    lekką ręką imputujesz: nie pisalem wowczas w swoim imieniu, aczkolwiek to
    fakt, irytuje mnie wscibstwo wspolnot w zycie ludzi dopoki zyja spokojnie.
    Ale tez WYRAŹNIE prosilem w root poscie, zeby nie dywagowac o moralnosci,
    ale o PRAWNYM ASPEKCIE SPRAWY. Proste pytanie - krotka odpowiedz. Lub jej
    brak.