  • Data: 2003-12-01 20:16:11
    Temat: Re: czy to legalny windows?
    Od: Olgierd <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niejaki(a) Leszek w wiadomości <bqevqe$rsd$1@topaz.icpnet.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > A czy kogoś już pozwał?? Od niepoczytalnego nikt pozwu nie przyjmie;))

    Tak, Polisę Życie na milion PLN, "Wieczór Wrocławia" na... e tam, nie
    chce mi się sprawdzać, ale na całkiem niezłą kwotę. Zawiadomienia do
    prokuratury (miało być także przeciwko mnie), oszczercze pisma do
    pracodawców (mój szef dostał 3 egzemplarze, mam je - dla prokuratury,
    klasyczne wyłudzenie!) - na porządku dziennym.
    IMHO Arnold nie ma ograniczonej zdolności, nie jest także
    ubezwłasnowolniony. Podłoże psychiczne kłopotów - tyranizował go ojciec.

    --
    Olgierd