  • Data: 2008-11-01 13:50:26
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gehmc7$a8q$6@news.onet.pl Marian
    <m...@a...pl> pisze:

    > No nie mamy. Al epowstana.
    To chcesz rozstrzygać na podstawie przyszłych uregulowań o nieznanej
    treści???

    > I w sumie od nas zalezy czy beda latwe i przyjemne, czy zbyt restrykcyjne.
    > Wszystko zalezy od tego, jaka mentalnosc beda prezentowac ludzie.
    Ani trochę. Wszystko zależy od tego, co będzie leżało w interesie
    stanowiących prawo. A w ich interesie leży zawsze to samo - maksymalna
    kontrola i legislacja, która jeszcze nie wzbudzi poważnych protestów i
    reperkusji.

    > Nie znam kontekstu.
    Jak to?
    A to co:

    > Moze WEP jest ok w tamtej sytuacji? A do tego nie kosztuje dodatkowych
    > 100, 200, 300 zlotych.
    Nie jest. Poczytaj, google podobno jeszcze działa.

    --
    Jotte