  • Data: 2008-11-01 13:35:15
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gehl58$83n$5@news.onet.pl Marian
    <m...@a...pl> pisze:

    > No nie, dokladna analogia. Opluwasz kogos, ze kupil tanie zabezpieczenie,
    > tani zamek, tani router.
    Opluwam? Z byka spadłeś?
    Krytykuję, niekiedy ostro i mam do tego prawo. Poza tym dotyczy to tzw.
    fachowca.

    > W swietlew obowiazujacego prawa zlamanie WEP czy zlamanie WPA2 to to
    > samo - zlamanie zabezpieczen systemu teleinformatycznego.
    No i co z tego? Chodzi ci o coś czy tak sobie piszesz?

    > Tak samo jak wlamanie przez rozborowanie zamka jak i wlamanie przez
    > unieszkofdliwienei systemu alarmowego, wysadzenie drzwi, rozbicie sciany.
    Czy tobie, Maniek, nie udało się (jak niektóym) zauważyć, że ja nie pisałem
    o łamaniu zabezpieczeń i sytuacji prawnej takich czynności, lecz o polecaniu
    przestarzałych i nieskutecznych rozwiązań?

    --
    Jotte