  • Data: 2004-02-20 15:53:29
    Temat: Re: czy to jest legalne ?
    Od: "lux" <lux4@ NIESPAMEROM wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam zrobiony nadajnik FM (pluskwa), czy zrobienie, posiadanie, sprzedanie
    > czegoś takiego jest nielegalne,
    > bo rozumiem że używanie jest nielegalne ?
    `````````
    hmm, samo posiadanie i obrót pewnie jest dozwolone. I używanie tez o ile nie
    narusza prawa ( nie wchodzisz na zabronione częstotliwości)

    > Mam również dekoder HBO i te same pytania czy zrobienie, posiadanie,
    > sprzedaż czegoś takiego jest nielegalna. A czy samo podłączenie tego
    > dekodera do telewizora jest niezgodne z prawem, bo co w końcu znaczy
    > używanie "nielegalnego" sprzętu ?
    jeśli jest legalny to pisze w umowie o jego używaniu. Jeśli jest własnej
    roboty, to można go mieć i sprzedawać. Nielegalnie to jest dopiero jak
    oglądasz niezapłaciwszy.

    --
    lux