  • Data: 2006-06-15 12:24:52
    Temat: Re: czy tak mozna?
    Od: " jb" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dzynek <dzynex(weż tu wytnij NO SPAM)@hot.pl> napisał(a):

    > witam
    > jest gosc który okradł firmę na ok.10.000 zł
    > podpisał oswiadczenie że okradł i że zwróci kase co do grosza-błagał zeby
    > nie podawac na policje
    > naturalnie został zwolniony.zdeklarował sie że bedzie zwracał w ratach po
    > 200 zł miesiecznie.sprawa się przedwaniła jakies 3 lata temu miało miejsce
    > to zdażenie.
    > teraz mam pytanie:czy posiadając takie oswiadczenie-przyznanie sie do winy i
    > do czynu przez sprawce moge informować ludzi w rózny sposób o takim fakcie?
    > czy moge ponieśc jakies konsekwencje?

    Możesz to spokojnie zgłosić na Policję - oświadczenie o tym, ze rezygnujesz z
    tego, nie ma żadnej mocy prawnej. Przedawnienie ścigania kradzieży następuje
    po 10 latach, jeśli nie było przeciwko osobie. W procesie karnym jak
    najbardziej możesz dochodzić orzeczenia przez sąd obowiązku naprawienia szkody.