eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy skarga kinstytucyjna ws odebraniu pojazdu pijanemu kierowcy ma sens ? › Re: czy skarga kinstytucyjna ws odebraniu pojazdu pijanemu kierowcy ma sens ?
    From: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy skarga kinstytucyjna ws odebraniu pojazdu pijanemu kierowcy ma sens
    ?
    Date: Fri, 27 Apr 2007 07:54:42 +0200

    zenek napisał(a):

    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:f0q3p7$sbo$1@inews.gazeta.pl...

    > Jakbyś widział te tysiące rannych i zabitych przez pijanych dupków to
    > pewnie miałbyś inne zdanie.

    zeby taka rozmowa miala sens podaj mi jaka liczbe wypadkow powoduja
    tzrzezwi kierowcy, ile ejst trzezwych kierowcow, jaka liczbe wypadkow
    powoduja
    pijani kierowcy i ile jest pijanych kierowcow(nie ilu zlapano).
    Wtedy zakladanie ze skoro ktos cos wypil to jest potencjalnym zabojca
    bedzie mialo sens. Oczywiscie jezeli te proporcje wyjda na korzysc tych
    ktorzy tak twierdza. bo moim zdaniem jezlei koles ni ejest narabay do
    nieprzytomnosci, to majac swiadomosc ze ktos go moze zlapac ma oczy
    dookola glowy i bywa bardziej czujny by przypadkiem jakiegos glupiego
    wykroczenia nie popelnic i nie wpasc.

    To po pierwsze a po drugie bywaja rozne przypadki, byc moze w niektorych
    zabieranie auta jest usprawiedliwione ale wniekotrych ta kara bedzie
    niewspolmierna i po to wlasnie MOZNA obecnie odbierac ale nie ma takiego
    wymogu.

    P.
    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)