  • Data: 2008-07-18 12:44:34
    Temat: Re: czy sasiadowi wolno glosno sluchac muzyki w bloku?
    Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:g5prk9$fek$1@news.onet.pl...
    > No cóż, jak widać polak polakowi polakiem... A nie prościej kulturalnie
    > zwrócić uwagę? Jak sama piszesz:

    mam zwolnic sie z pracy i czyhac na kierowce? poza tym doswiadczenie mnie
    nauczylo, ze jesli komus najgrzeczniej na swiecie, ale mimo wszystko wytyka
    jego zle zachowanie, to reaguje agresja. w 10 przypadkach na 10. w
    sytuacjach takich, jak:
    - sasiad zostawia smieci na klatce schodowej
    - kierowca parkuje na drodze wyjazdu z parkingu - blokuje innym wyjazd
    - kierowca staje na podziemnym parkingu na cudzym miejscu, w pelni tego
    swiadomy (jest gosciem innego mieszkanca, ktory ma tylko 1 mce, wiec
    wpuszcza na swoj pilot goscia i parkuja na cudzej wlasnosci)

    ja juz wiec dalam sobie spokoj z rozmowa.