    From: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy powod ma prawo wgladu w pisma pozwanych do Sadu?
    Date: Wed, 12 Mar 2003 05:40:15 +0100

    Stan_Z wrote:
    > Rety czy ja nie odrabiam za kogoś lekcji?

    lekcji? ciekawe podejrzenie, ale nietrafione :)

    > No dobra rozmarzyłem się, ale już pędzę na ratunek. Rozwijam żagle i płynę
    > na
    > pomoc

    to to wyglądam pomocy :)

    > mam nadzieje że wszystko jest teraz jasne :-)))))))) jak nie to pytajcie
    > dalej :-((((( Kto pyta ten nie błądzi.

    Wszystko pięknie, ale ja nadal wracam do pojęcia "nie może otrzymać
    prawidłowego biegu". (nie będę podawał definicji tych słów, wierzę w
    Ciebie :) } Czyż nie oznacza to takiej wady pisma, która powoduje, że
    nie ma co z nim zrobić, a sąd nie może usunąć jej we własnym zakresie
    (np. podpis, oznaczenia stron itd.)? Sporządzenie odpisów raczej do nich
    nie należy.

    KG