  • Data: 2003-02-26 09:46:03
    Temat: Re: czy policja tak może
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin Debowski" <a...@n...net> wrote in message
    news:65hti-f5t.ln1@ziutka.router...

    > No ja bym np. oczekiwał, że po pierwsze, jako policjantów będzie się
    > zatrudniało odpowiednie osoby, a po drugie że przełożony tych dupków
    > powinien miec w świetle obowiązującego prawa możliwość skutecznego ich
    > ukarania.

    No i myślę, że ma, tyle, że leży to w sferze dyskrecjonalnej, podobnie, jak
    odiwezienie/przeproszenie tego gościa. Powinni tak postępować, ale tego nie
    robią i chyba nie ma na to prawnego bata. Można pisać do wyższych instancji
    ( komendanta rejonowego, KGP, prymasa, nie wiem... :-)) narzekając i jeśłi
    sie trafi na kogoś przyzwoitego to upomni albo nagrody pozbawi albo co...

    Depi.