  • Data: 2004-01-05 23:26:31
    Temat: Re: czy oskarzyc o obraze?
    Od: Piotr 'Gerard' Machej <g...@a...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Beata <b...@o...pl> napisał:
    > I tak powino byc zero tolerancji wtedy bylo by w Polsce lepiej.

    Czyżby? Już i tak czeka się na sprawę często ponad rok. Jakby
    jeszcze zaczęły wpływać te wszystkie pozwy w sprawach "a bo
    ja się poczułem obrażony sposobem, w jaki ten pan na mnie
    spojrzał", to sądy by już chyba nic innego nie robiły.
    Poza tym uważasz, że coś takiego zmieni ludzi? A czy dotychczasowe
    kary powstrzymują ich przed popełnianiem przestępstw i wykroczeń?

    Pozdrawiam,
    Gerard