eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy ogloszenia typu Pisanie prac licencjackich prac magisterskich jest legalne › Re: czy ogloszenia typu Pisanie prac licencjackich prac magisterskich jest legalne
  • Data: 2006-02-28 14:57:30
    Temat: Re: czy ogloszenia typu Pisanie prac licencjackich prac magisterskich jest legalne
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

    > praca magisterska, licencjacka zreguly jest pisana tylko wjednym celu, noz nie
    jest sprzedawany w celu zabojstwa.

    Tu sie mylisz prace TAKIE JAK magisterskie pisane są w wielu celach. Widziałem
    kiedyts ekspertyze techniczną dla firmy która od
    typowej pracy magistrskiej na polibudzie różniła się tylko tytułem tzn nie byłu
    zwrotu "Praca magistrska" czy tez "Praca
    dyplomowa"

    > Porownanie wrecz debilne.

    Owszeem prównanie z nożem debilne tak samo jak próba udowadniania ze są paragrafy na
    oszustów piszących prace magisterskie.
    Zauwaz ze sąd wątpliwości musi rostrzygac ble ble ble...

    Jedyny skuteczny sposób to zwalczania tych którzy takie nie-swoje prace pokazują
    promotorom. Tylko żeby to zrobić skutecznie
    promotor powienien mieć max 10 magistrantów rocznie i dla każdego co najmniej kilka
    godzin miesięcznie a nie 100 magistrantów o
    których nawet nie wie ze istnieją.

    > Nawet jezeli udaloby mu sie dowiesc ze jest kretynem i nie wiedzial ze na pewno
    zostanie do tego celu praca wykorzystana to z
    > cudem graniczyc bedzie przekoanie sadu (moim zdaniem) o tym ze nie przewidzial
    mozliwosci takiego jej wykorzystania, gdy mu
    > wprost o tym nie powiedziano.

    Czyli wracając do debilnego przykładu
    producent nozy tez powienie nprzewidziec ich uzycia w niecnych celach

    Możliwośc takiego uzycia pracy to za mało. Trzeba by mu udowodniec ze pisał tą pracę
    bo chciał oszukać a z tym nie b edzie
    kłopotu tylko wtedy gdy jest kretynem :) bo w przeciwnym przypdaku raczej skutecznie
    się zabezpieczył by mu tego nie udowodnić.

    A.

    PS. Zeby było jasne: Swoją pracę napisałem sam i brzydzę się oszustami który
    zamawiają choćby prace na zaliczenia cząstkowe