eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy ogloszenia typu Pisanie prac licencjackich prac magisterskich jest legalne › Re: czy ogloszenia typu Pisanie prac licencjackich prac magisterskich jest legalne
  • Data: 2006-03-01 20:04:20
    Temat: Re: czy ogloszenia typu Pisanie prac licencjackich prac magisterskich jest legalne
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 01 Mar 2006 19:36:44 +0100, "Michał \"Kaczor\" Niemczak"
    napisał(a):

    > Też klepiesz bzdury a z zasadzie ideologizmy.

    To interesujące. Masz coś jeszcze do dodania?

    > W praktyce jest tak (...)
    > Najczęściej jest tak (...)

    To nie jest grupa o "w praktyce" albo "najczęściej", tylko o prawie, a
    jeśli chodzi o prawo to osoba pisząca pracę magisterską dla kogoś może
    zostać (a wg mnie powinna, ale nie ma znaczenia co ja o tym myślę) ukarana
    za pomocnictwo.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl