eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy mozna zabronic wprowadzenia sie do w czesci mojego mieszkania? › Re: czy mozna zabronic wprowadzenia sie do w czesci mojego mieszkania?
  • Data: 2004-03-08 20:45:37
    Temat: Re: czy mozna zabronic wprowadzenia sie do w czesci mojego mieszkania?
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kam" <X#k...@p...onet.pl.#X> napisał w wiadomości
    news:c2ikh7$3f$1@inews.gazeta.pl...

    > A co ma w tej kwestii niby zmienić zameldowanie?

    Jak babcia wezwie np. policje 'bo wnuczek sie wlamuje', to J. okaze im dowód
    z zameldowaniem na pobyt staly. Zwykly trep nie zrozumie co to jest akt
    notarialny i odpis z niego natomiast zna sie na legitymowaniu. I powie potem
    babci 'nie ingerujemy w sprawy rodzinne'.

    Tylko, ze musisz sie J. wymeldowac z obecnego mieszkania - ale jak rozumiem
    i tak go sprzedajesz.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H