  • Data: 2006-12-19 13:36:58
    Temat: Re: czy mozna plagiatowac wlasna prace mgr ?
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem> szukaj wiadomości tego autora

    Powiedział Marcin Krzemiński na tej grupie:

    > Piszesz o czymś, co jest nazywane "autoplagiatem".
    > To podstawa do dyscyplinarki na uczelni, unieważnienia dyplomu, a niektórzy
    > widzą też w tym oszustwo ścigane karnie.

    Wiele zależy od tego czy będzie zgoda uczelni czy nie. Jednak
    sporządzenie więcej niż jednej pracy na podstawie tych samych badań
    nie jest niczym dziwnym. Albo napisanie dwóch podobnych artykułów,
    felietonów itd.

    > Na niektórych uczelniach przyjmuje się "dopuszczalną" zawartość powtórzonych
    > treści/badań na 20%.
    > 90% to już na pewno podstawa do unieważnienia dyplomu, co może nastąpić też
    > po latach.

    Unieważnienie pracy magisterskiej na podstawie plagiatu?
    Owszem, był kiedyś pewien poseł, któremu dr odebrali za plagiat. Ale
    mgr za autoplagiat?
    BTW nie wiem skąd wziąłeś te parametry. Popatrz na większość
    skryptów i artykułów naukowych - to są jawne autoplagiaty.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl