  • Data: 2009-01-10 07:01:02
    Temat: Re: czy mozna oddac jedna prace dyplomowa na dwa kierunki?
    Od: gacek <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ...@g...pl wrote:
    > "gacek" <g...@w...pl> wrote in message

    > a nie jest tak, ze po obronie pracy np mgr prawa przechodza na uczelnie ?
    > w tym przypadku obrona drugiej - tej samej pracy - jest niezgodna z prawem -
    > poprostu nie masz do niej praw ?
    >
    > takie przypuszczenia.

    No to mówię - nie ryzykowałbym załatwiania tego po kryjomu. Jeśli się
    idzie równocześnie - to pewnie da się załatwić. Ale jeśli wątkotwórca
    chce jedną pracą obronić się na uczelni A, potem robić podyplomówkę w B
    i użyć tej samej pracy - to szczerze wątpię.

    Powinien kryć tyłek - i od razu szukać promotora, który zaakceptuje - i
    określi (on) co ma być inaczej, żeby było ok. Legalne cytowanie - i
    pewnie 50% nowej pracy jest z miejsca gotowe, 25% inteligentne
    przeróbki, i 25% czegoś nowego. Nie tak źle.

    gacek