    From: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy można hodować trujące rośliny?
    Date: Tue, 24 Oct 2006 23:49:05 +0200

    krys napisał(a):

    > I nie zapomnij sie nawdychać. Ten środek pięknie pachnie, nie to, co
    > jakaś datura.

    Wszystko ładnie, pięknie, ale człowiek może być uczulony na zapach
    jakichś tam kwiatów czy perfum. Sama kiedyś nie wiedziałam, że jestem
    uczulona na zapach lilii. Miałam te kwiaty (piekne!) w wazonie i jak
    usiadłam przy stole, to zaczynały mi puchnąć oczy, katar, kichanie,
    duszenie się. Wyszłam do kuchni czy drugiego pokoju-zaczynałam się czuć
    lepiej. Za którymś tam razem (wchodzenie i wychodzenie z pokoju)
    kapnęłam się w czym problem i kwiaty z wazonem wyniosłam na korytarz.
    Potem miałam jeszcze taki nieprzyjemny przypadek w kościele i musiałam
    wyjść. Kościół był wystrojony białymi liliami. Zapach piękny, ale nie
    dla mnie. Oczy mi napuchły i zaczęłam się dusić, mało nie umarłam.
    Potem jeszcze ze 2 dni byłam chora.

    --
    Kaja